Lider du av hjärntrötthet!!!

Gå in och se på filmen från Region Värmland. https://youtu.be/LaTdVph2w6M?feature=shared

Massageterapia/Lymfmassage

Erbjudande om Lymfmassage!

12 februari 2024

DIGITALA STÖDGRUPPER

Är du medlem och har kurativ eller spridd bröstcancer? Vill du få stöd i en grupp med kvinnor som befinner sig i liknande situation? Ansök till Bröstcancerförbundets digitala stödgrupper som leds av erfarna och kunniga handledare!

14 februari 2023

Sök Stipendium

Bröstcancerföreningen Värmland välkomnar alla medlemmar att söka stipendium för ex. rekreation, rehabilitering, inköp av baddräkt, tatuering av ögonbryn med mera. Stipendiet kan sökas upp till 5 år efter bröstcancerdiagnosen.

21 april 2022

Missa inte Friskvårdsbidrag 2024

Alla medlemmar har möjlighet att få ett friskvårdsbidrag.

Anne Magnusson

17 februari 2022

Till medlemmar i Bröstcancerföreningen Värmland

Under 2024 KMTI erbjuder medlemmar i Bröstcancerföreningen Värmland medlemskap till reducerat pris!!

29 december 2019

Stödpersonstelefon 072-0221136

Att få beskedet att man har bröstcancer kan komma som en chock för den som drabbas, men det är även tufft när en anhörig, arbetskamrat eller vän drabbas. Vi har i vår förening 3 st utbildade stödpersoner! Om du eller någon i din närhet skulle vilja komma i kontakt med oss så tveka inte! Stödpersonsansvarig Susanne Panzare 076-87 98 107, om hon inte svarar så lämna ett meddelande så ringer någon av våra stödpersoner upp.

Anne Magnusson

18 mars 2019

Unna dig en massage 2024!

Så här skriver Lotti Strömberg ägare av företaget: Jag stöttar och samarbetar med Bröstcancerföreningen Värmland Är du bröstcancerpatient eller tidigare patient OCH medlem i #bcfvärmland kan du ta del av detta erbjudande. Välkommen!

22 september 2018